Inspiratie

Zet hier je (zwaar) bewerkte foto's neer. Hier komen dus geen ungeprocessde foto's maar alleen gefilterde foto's.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
henry
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2004 21:24
CONTACTCOLON

Geïnspireerd dat ik was door een aankondiging van een expositie op Papendal van de Nederlandse sportfotograaf Cor Mooij, heb ik 2 foto's bewerkt die ik vorig weekend in Thialf heb gemaakt tijsens de EK Allround schaatsen.

1.
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... ic_id=6289[/img]

2.
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... ic_id=6291[/img]

De expositie is geloof ik nog tot juni 2005 te bezichtigen. Ik ben zelf nog niet geweest, maar ga er zeker een kijkje nemen. Als je van sport en fotografie houdt, dan moet je wel denk ik.


groeten,

Henry
Canon EOS 30D + Canon 24-70 F2.8 L + Canon 70-200 F2.8 L + Canon 300 mm F2.8 L+ Speedlite 420 EX + Manfrotto Monopod 680B

Bekijk mijn foto's op: www.henrydijkman.nl
Kristof Rennen
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 230
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2004 23:22
WoonplaatsCOLON Edegem (Antwerpen)
CONTACTCOLON

Ik vind 1 echt heel knap gedaan. Die kan je direct als promotie poster voor hem gebruiken, nice work.
[size=75]Canon EOS 300D - Kit Lens Canon EF 18-55mm - Canon EF F/4-5.6 28-135mm[/size]
tom
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3093
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2004 10:25
CONTACTCOLON

als ik eerlijk mag zijn, vind ik beide foto's niet scherp. jammer, want een digitale bewerking wordt dan niet mooier. in de eerste foto zou ik (maar ik ben ik, en jij hebt misschien andere iden :wink: ) een blur hebben toegepast in plaats van die grote korrel op de achtergrond. zo komt je schaatser meer uit. voor de rest vind ik het creatieve bewerkingen hoor. met photoshop gedaan?
---------------------------My-------m-----I------------n-------------------d
henry
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2004 21:24
CONTACTCOLON

tom schreefCOLON met photoshop gedaan?
Yep, CS...
Canon EOS 30D + Canon 24-70 F2.8 L + Canon 70-200 F2.8 L + Canon 300 mm F2.8 L+ Speedlite 420 EX + Manfrotto Monopod 680B

Bekijk mijn foto's op: www.henrydijkman.nl
Gebruikers-avatar
Arjan B
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 242
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2004 13:55
CONTACTCOLON

Hoi

Toevallig overnacht ik iedere week één keer in papendal. Ik heb de expositie gezien. er zitten mooie foto's bij. Alleen door sommige bewerkingen, bijvoorbeeld foto in foto wordt het beeld niet meer sprekender.

Andere vond ik wel erg goed, leuk dat je inspiratie heb opgedaan en het is je goed gelukt!
Arjan B
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar