trouwreportage

Algemene vragen over vliegtuigspotten

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
eef
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 04 Sep 2004 18:41
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Nou wat leuk zeg dat je er naar vraagt. Inderdaad vorige week heb ik m'n eerste trouwreportage geschoten. Ik vond het heel erg leuk om te doen. Ben bij de kapper begonnen en bij de receptie geeindigd. Het houd niet heel erg vvan geposseerde foto's en wilde graag dat het zo spontaan mogelijke foto's werden. Ik heb me dus maar suf geklikt met als resultaat dat ik 544 foto's had.
gelukkig was het mooie dag met af en toe een finke zonnestraal. Sommige foto's zijn mijn inziens daardoor ook een beetje veel overbelicht omdat het moment van lichtmeten er nog geen zon was en klik daar was de zon.
Binnen in de trouwzaal miste ik toch erg een goede flitser. Ik heb nu alleen nog maar de ingebouwde. Als ik op Av schiet blijf ik een lange sluiter houden dan mijn sinchronisatietijd van 60 van de flitser. Hierdoor heb ik mijn onderwerp niet scherp.
Maar goed al met al heb ik er ontzettend veel van geleerd en wil zeker meer van dit soort actie's doen.
Zaterdag komt het bruidspaar zelf de foto's bekijken. Nu maar hopen dat ze het gevoel hebben de dag weer overnieuw beleven. Ik hou jullie op de hoogte
Klaas
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3420
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2004 13:36
WoonplaatsCOLON Nunspeet
CONTACTCOLON

Tja, persoonlijk vind ik flitsen met de ingebouwde flitrser bij dit soort foto's uit den boze. Dat wordt namelijk eigenlijk nooit mooi. Een losse flitser geeft echt veel betere resultaten. En daar kun je op een bruiloft eigenlijk niet op besparen.
Groetjes, Klaas Lingbeek- van Kranen
[size=75] [url]http://www.digitalrebel.nl[/url] - [url=http://www.digitalrebel.nl/equipment.html]Equipment(klik meer info)[/url] - [url=http://www.istockphoto.com/lingbeek]IStockPhoto Portfolio[/url] [/size]
eef
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 04 Sep 2004 18:41
WoonplaatsCOLON Rotterdam

moet eerst geld verdienen voordat je kan kopen
firewatcher
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 151
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2004 21:13
WoonplaatsCOLON hengelo
CONTACTCOLON

eef schreefCOLONmoet eerst geld verdienen voordat je kan kopen

natuurlijk :roll:
canon eos 20 d, BG-E2, sigma 17-35/2.8-4 ex sigma 28-70/2.8, sigma 70-210/2.8, canon 90-300/4.5-5.6, canon 35-105/4.5-5.6, speedlite 550 ex, 3x canon bp-512 en 2x lexar 256 mb 40 speed, image tank 40 gb en lowepro phototrekker classic forest G
Gebruikers-avatar
sugarman
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5360
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2004 00:25
WoonplaatsCOLON Een Hagenees in Hoek van Holland
CONTACTCOLON

En volgens mij is deze tip nog niet langs gekomen?

Neem een reserve camera en flitser mee :)

En het gaat lukken!!!!!!!
Een camera, een lichtsetje en nog wat gebroken glazen.
Let op!! Men zegt vaak "belichting" terwijl er "verlichting" wordt bedoeld.
firewatcher
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 151
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2004 21:13
WoonplaatsCOLON hengelo
CONTACTCOLON

Wat geen moer met fotografie te maken heeft maar wellicht wel een goede tip. Zelf zet ik al mijn mobiele telefoon op "stil" of uit. niets is zo vervelend als dat ding gaat tijdens de ceremonie of tijdens de plechtigheid in de kerk. Ik spreek niet uit ervaring dat het ding is gegaan :wink:
canon eos 20 d, BG-E2, sigma 17-35/2.8-4 ex sigma 28-70/2.8, sigma 70-210/2.8, canon 90-300/4.5-5.6, canon 35-105/4.5-5.6, speedlite 550 ex, 3x canon bp-512 en 2x lexar 256 mb 40 speed, image tank 40 gb en lowepro phototrekker classic forest G
Roger
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2004 21:08
WoonplaatsCOLON Zyfflich

Heb laatst ook foto's geschoten op een bruiloft. Er was een officiele fotograaf aanwezig. Ik heb de wat minder statische foto's genomen. ca. 250 foto's geschoten.
Iedereen was razend enthousiast.

Leuke oefening meteen.
Nadeel: De hele famillie wil ze hebben.

Groeten,
Roger
[size=75]Canon 300d - EFS 18-55 - EF 55-200II USM - EF 50 f/1.8 II - Tamron 100-300 - Sigma 18-50 F2.8 DC - Speedlite 420EX - BG-E1 Batterygrip en een nog andere toellie[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar