Breitling Wingwalkers

Show hier je spotters foto's. Let op... alleen foto's van vliegtuigen, helicopters, etc

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Pinkstermaandag (nog bij goede omstandigheden) waren zij de eerste burger display die een proeve van kunnen gaven. Heb een aantal foto's gekozen, heb wellicht nog een paar leuke, die zet ik dan eventueel nog in een update.....
Alle plaatjes geschoten met de 5DII met een 100-400 erop. Als het goed is staat de exif in de ploatjes

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5. note to self: volgende keer op 1/1000 proberen :)
Afbeelding

6. Je door de mist van het tegemoetkomend verkeer ploegen (heb van het tegemoetkomen een plaatje waar een staart van af is... helaas)
Afbeelding
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 3545
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 22:20
CONTACTCOLON

leuk!!

Michiel>=-
Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Het spektakel spat van de foto's af!
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Dank voor de reacties! Ben er blij mee.
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Anoniem 4

Dit soort vliegend spul mag ik graag zien. Ik heb vroeger zelf gevlogen in vergelijkbare toestellen, maar met één paar vleugels.
De foto's zijn prachtig. Kan niet anders zeggen. De actie komt je beeldscherm invliegen. IJzingwekkend.
Ik kijk af en toe maar op mijn Breitling horloge om een beetje vlieggevoel te krijgen.
Complimenten, hele mooie serie, ik heb met veel plezier gekeken.
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Dank voor je uitgebreide reactie, Illuminatus. Zaten die vleugels links of rechts :)

Mooi dat ik het gevoel naar je heb kunnen overbrengen.
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Kan er niet meer van maken dan dat het een fraaie serie is. Mooi van kleur en scherpte en de actie heerlijk op de juiste momenten vastgelegd.

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Anoniem 4

VFRood schreefCOLONDank voor je uitgebreide reactie, Illuminatus. Zaten die vleugels links of rechts :)
Volgens mijn herinnering zat er één links en één rechts van het bakkie waar ik in zat. :lol:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar